sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Suflet bun, ajuta neconditionat !


Bun venit 2009! Iata-ma vie intinsa pe cele 4 cifre nu tocmai confortabil... Cu totii cred ca ne-am gandit si ne-am pus unele dintre sperante in anul acesta. E ceva inconstient sa speram la mai mult, la mai bine ! Asa sa fie pentru toti ! De obicei ce incepe prost se sfarseste bine si asta pentru ca mitul celor ce triumfa la final si-a pus amprenta suficient de adanc astfel incat sa trag concluzia asta de-a lungul timpului. Da, anul asta n-a inceput tocmai favorabil pentru mine, insa cine stie unde va duce tot acest efort prematur... M-am saturat sa sper la stele verzi pe pereti si trebuie sa realizez ca nu sunt pe bolta cereasca, cel putin nu fizic. Gata.(punct), anul asta ne impunem sa fim mai realisti si paharul cu apa sa nu fie singura apa unde am putea inota. De ce vorbesc la plural? Aaaa, cred ca pana cand si firele de par din cap doresc sa vorbeasca, comunicandu-mi sa ma schimb intr-un final. M-am obisnuit prost, toate momentele nu tocmai favorabile le cataloghez drept adevarate tragedii, atragand dupa ele raul adevarat. Optimismul. Asta e cheia. Cred... Sau o sursa de la care sa-mi alimentez energiile cu dorinta si entuziasm... Hahhaaa, sa caut sursa?! NU! Ce va fi, va fi si ATAT ! Daca ma uit in oglinda realizez ca-s bucuroasa de chipul si trupul meu, daca ma uit imprejurul meu vad oameni fericiti in prezenta mea, daca imi privesc biroul de la serviciu realizez ca-s implinita si ca viitorul, ziua de maine, sunt motivele pentru care exist. Eu ma construiesc pe mine si nimeni altcineva. Atata timp cat am suflet trebuie sa pasesc in amintirea oamenilor cu care am contact cu semnificatii pozitive. Doar asa voi putea fi mandra intr-adevar de propria-mi persoana. Caci vanitatea e doar o suprafata mai subtire decat pare, un ambalaj pe care multi il afiseaza crezand ca fac senzatii. Psihologia e vasta; cine are habar va sti intotdeauna sa adapteze orcarei situatii portita salvatoare, ideile perfecte! Si de unde ne-am putea inspira mai bine daca nu din adancul sufletului? Acolo se afla de fapt mai toate raspunsurile la toate intrebarile interogatorii, doar ca evita uneori sa iasa la suprafata nefiind atat de increzatoare in ele. Da-le viata, fa-le reale cu razele pe care le tii ascunse acolo, in cufarul magic ! Indruma-ti aripile dupa adierea dulce a imaginatiei si vino, vino aici, sopteste incet... Priveste din nou in jurul tau si realizeaza unde calauzesti flacara menita sa topeasca raul si sa usuce lacrimile... Mandria este buna! Este buna doar atunci cand o ai fata de tine, cand stii doar tu; nearatand-o nimanui ! Culege roadele si imparta-le cu altii, impartaseste secretul reusitei ca pe un sfat pentru celalalt si nu te teme caci-ti va lua locul! Sigur vei vedea o scara divina care iti va permite sa urci doar tu pe ea, drept rasplata bunatatii tale, a lipsei de aviditate. Asta este adevaratul lucru de care trebuie sa te bucuri in viata! Vei intelege cat de usor se poate ajunge acolo unde altii isi doresc cu ardoare, atat de mult incat sunt dispusi sa tradeze oricand, pe oricine... Lor li se va da o scara, dar una descendenta si vor avea senzatia ca au tot urcat, dar cand vor deschide ochii umezeala subsolului ii va acapara brusc si-si vor primi pedeapsa. Imparte dusmanului ultima firimitura de paine, fara a te astepta sa-ti intoarca gestul, bucura-te ca ai avut de unde sa ii dai! E mult mai greu sa invingi prin diplomatie si cu sufletul deschis gata sa-si primeasca atacurile frontal, insa, cand te vei uita in urma vei fi teribil de fericit sa realizezi ca piramida nu va putea fi daramata nici de cel mai groaznic cutremur pentru ca temelia-i cinstita cu virtute iar in fundal vei auzi aplauze cuvenite... Truda ta va aduce zambete pe fetele celor ce-au stat drept obstacole, vei constientiza ca daca ajuti, zambesti, oferi si crezi visul devine real, iar lectia e invatata de toti ! Credinta in EL imbraca fiecare sentiment in caldura, calauzindu-ne pe drumul menit NOUA!

Un comentariu:

Anton spunea...

Draga Alina,
Vreau sa-ti trimit $100 (de dolari) pentru ca am incredere in tine. Am vazut ca este o fetitza in Valul lui Traian , bolnava si saraca. Poti tu sa-i trimiti banii acestia?
Tu esti tot Roxana? Sau te cheama Alina cu adevarat. Poti sa-mi dai un telefon la care sa sun, ca sa stabilesc modul de trimitere a banilor?

Anton

Din Cleveland, SUA